top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Opening praktijk Hemelvaart 2025

De praktijk is in de week van Hemelvaart (26-30 mei) gedeeltelijk geopend.

Lees meer »

Bevrijdingsdag gesloten

Op maandag 5 mei 2025 is de praktijk gesloten.

Lees meer »

Diëtistenpraktijk Goldsmith wenst u een prachtig en gezond 2025

Diëtistenpraktijk Goldsmith wenst u een prachtig en gezond 2025!

Lees meer »

Facebook

bottom